Oldalak

2024. szeptember 24., kedd

A híres-neves...

 Elkészült a várva-várt nadrág a Mancs őrjárat-os futterből is végre. Miután Zsuzsi kiszabott egy kapucnis pulcsit, én is szabtam, de csak két nadrág-elejét, mert a nadrág hátát amúgyis farmerből terveztem (okulva az egész nyári nadrág-popó sikálásokból, amit a sok kinti játék indolkolt). Jó is volt ez a terv, mert a nadrág háta amúgysem fért volna már ki. :o)

 

Legnagyobb örömömre Zsófi tökéletesen elégedett volt mindennel... kivéve a zsebeket. Mert hiába szabtam nagyobbra, mint a próbanadrágnál, szerinte még így is kicsik. Esküszöm, legközelebb a térdéig fognak érni.



 Ezek a kutyák amúgy annyira menők ovis-körökben, hogy minden cafatot eltettem a maradékból, mert bevasalva még aplikálhatok belőle ide-oda. Sőt, már ki is próbáltam...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése