Oldalak

2024. augusztus 13., kedd

Aki elrontotta, javítsa is ki!

Timi megkért, hogy mégis hosszabítsuk meg a szives táska pántját, de szerencsémre a könnyebbik utat javasolta, miszerint neki úgy is jó, ha a közepére toldok a pántoknak 20-20 centit. Így hát egy határozott nyisszantással megfeleztem fent, középen a rövid füleket:

 

Aztán a hőség miatt lesötétített lakásban kibontottam mind a négy vágott végen öt-öt sor tűzést 10-15 centi hosszan. Fekete anyagból fekete cérnát... mit is mondhatnék?!

Hogy a toldás jól is nézzen ki, valamint a használat közben se legyen zavaró a varrásráhagyások torlódása, mind a kiegészítő darabot, mind a nyitott végeket ferdén levágtam:


A varrásokat szétvasaltam, hogy még szebben kilapuljon:


Aztán a toldást félbehajtva is levasaltam:


Végül visszatűztem mind az öt tűzés sort a már négybehajtott fülön:


Mindjárt jobb:


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése