Oldalak

2024. június 18., kedd

Kék virágos kistáska

 Ezt a formát már jó sokszor megvarrtam, hol kistáskának, hol neszeszernek, állítva és fektetve, pánttal és anélkül, de fekvő formában, pánttal még nem készült egy darab se. Itt volt hát az ideje.

A szokásos ötszirmú virágocskák mellé kipróbáltam új formákat is, és a táska összeállítása előtt még elégedetlenül az összképpel, kacskaringtam "leveleket" is a szárakra.

Kivételesen a cipzár mellett is vászonnal szegtem a farmert, hogy csajosabb legyen:

 A bélés pedig egy réges régi kék virágos, csíkos vászonköpeny maradékaiból került ki (hogy ebből már mennyi mindenbe varrtam, hirtelen fel se tudnám idézni?!):


Remélem a kis tulajdonosnak is annyira tetszett, mint az anyukájának, mikor átadtam! :o)


Folt. köv.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése