Oldalak

2023. május 23., kedd

Az ács csillaga

 Vagy az asztalosé, a fordító szerint bármelyik lehet. Ez a minta ugyanis a carpenter star fedőnévre hallgat.

A közepét már megvarrtam, mire eszembe jutott fényképezni, így már csak 12 anyagról van sorban állós képem:

Amit aztán beszámoztam:


Itt pedig a hevenyészett "design wall"-om látható, padláslépcső babaajtajára terített foltos takaró hátulja, plusz gombostűk:

Ehhez a babatakaró mérethez épp elég, és a minta kirakásához igen praktikus. Legfőképp, hogy ne keveredjek el a foltokkal, és a foltok se keveredjenek el. Feltűztem a kezdő csillagot, aztán elkezdtem így színenként mellé pakolni a felezett háromszöges négyzeteket:

Sorban, egyiket a másik után:


És ezekből a fényképekből készítettem minden szín után, és össze is raktam szépen, egy príma kis diavetítésbe, amit aztán sehova se tudok beilleszteni (se blog, se facebook nem támogatja a formátumát).


Így most ugrunk 8 fázist, és a kirakott előlappal zárjuk a sort. Láthatólag menet közben már elkezdtem összeállítani is a foltokat:


Mindet összevarrva 76x76 cm lett a mérete, ami majdnem jó is egy babának, de mivel a minta eredetije is egy széles keretet mutat, és mi is azt terveztünk hozzá:


Így máris 95x95, ami még ovis korában is jó lehet a leendő tulajdonosnak. Ezzel ugyan a takaró még nincs kész, de a további varrásokat (steppelés, hátlapozás, szegés) Zsuzsi eszközli majd rajta.


Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése