Oldalak

2023. január 4., szerda

Egy darab miszösz

 Mert mi  mással kezdhetnénk jól egy évet, mint egy varrással, ami épp csak maradékot ment és egy Valamicskét termel, aminek még a felhasználásán is el kell gondolkodni?!

Mert Zsuzsi csak szabott és szabott nekem, míg itt volt (köszikeee!), de egy anyagnak a kis maradék cafatai első látásra megfogtak. Olyannyira, hogy azonnal levagdostam a kiálló sarkokat, és alakítgatni kezdtem:


Mivel az alsó lap egy, de a felső két darabból van, mindjárt látszott, hogy ott egy cipzár kell, hogy legyen.

Minden anyag, amit használtam, már eleve itt hevert, ugyanúgy a szabásból leesve. Bár belátom (utólag már egész könnyen), hogy kicsit a vastagságot megint eltúloztam. Egy bármitartónak nem kell golyóálló oldal.

Mert hogy mi lett, az még ötletelés alatt áll (bár pillanatnyilag Zsófi boldogan használja kistáskának), de ilyen kis steppelt, és cipzáros és fülecskés akármi készült:


Nem is egészen olyan, mint amit varrás közben gondoltam, hogy lesz, de tetszik, és nem dobtuk ki ezeket a foltokat se. Plusz sose gondoltam, hogy az elfekvő 8 centis cipzárjaimmal tudok kezdeni valamit, és most mégis megtalálta a helyét egy darab.


Ha Zsófi valamikor ráunna, még mindig lehet kulcs-csomó tartó, vagy Zsuzsi szerint aprópénz tartó is.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése