Oldalak

2022. december 3., szombat

Előnyös tévedés

Bizony, eltévesztettem a számolást menet közben. Az eredeti tervem az volt, hogy legalább 81 blokkot kéne varrni, hogy azt 9x9-es elrendezésben összevarrva már jó méret babatakarónak, vagy akár kisgyereknek is. Vagy, ha máshogy tartaná úri kedvem, az már jó alap egy felnőtt takaróhoz, valamiféle keretezéssel kialakítva a szükséges méretet.
Amikor azonban nekiláttam megszámolni, hogy mennyinél is járunk, és mennyi kell még a 81-hez, meglepve tapasztaltam, hogy ez a kupac bizony máris 109 darabot tartalmaz:
 

 

Kicsit szétpakoltam (színek szerint), hogy lássam, milyen a választék, ugyanis a 109, az már "szinte" 120, ami pedig 10x12-be összevarrva kiad egy teljes felnőtt méretű takarót, különösebb keretezések és egyéb trükkök nélkül is.
 

 

Az a szükséges plusz 11 db meg észre se veszem, és el is fog készülni, hisz máris kiszabtam:

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése