Oldalak

2022. augusztus 22., hétfő

Újra mentve

 Hajdanában-danában vettem én egy kétrészes szabadidő garnitúrát. A kapucnis pulcsiját elhordtam farmerrel, a nadrágja meg rövid volt. A bokám fölött harangozott, ezért levágtam térdnadrágnak.

Ezen dolgok több, mint tíz éve voltak (legalább, dátumokkal sosem voltam jóban), a 38-as méretről kinyúlott a nadrág 40-esre, majd 42-esre, sőt kismama nadrág is volt két éve nyáron. :o)

Mindennek ellenére az anyag csak engedett, de nem ment tönkre, nem bolyhosodott... tehát még egy esélyt adtam neki, ezúttal térd fölé vágtam és a középső varrást, ahol kezdett megpattani néhány szem, egy hosszú varrással kiváltottam:


Van még pár hete talán ezen a nyáron is, és jövő nyáron megnézzük, megérte-e azt a tíz perc munkát.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése