Oldalak

2022. március 23., szerda

Hétvégi haladmány

 A sok kiszabott kockából elkezdtem összegombostűzni a varrnivaló szendvicskéket, amíg tartott a gombostűm:

Aztán varrtam, hogy legyen gombostűm újra...


Aztán eljött Zsuzsi hétvégére, meg jó idő is lett, így Zsófi is többet volt kint apájával az udvaron. Zsuzsi átvette a gombostűzést.

Így gombamód szaporodtak a kész szendvics oszlopok:

Nem győztem cérnát cserélgetni, meg alsószálat tekerni.

Azon versenyeztünk, hogy ő ér-e utol engem (vagyis elfogy a gombostűje) vagy én őt (és elfogy a gombostűzött varrnivaló).

Végül ő nyert, mert elfogyott a gombostű, és egy ponton meg haza is ment, hát a maradékot megint egyedül fejeztem be.

Elkészült tehát 126 steppelt vászonszendvics, már "csak" két takaróvá kell őket összevarrni... semmiség! :o)


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése