Oldalak

2022. február 8., kedd

Mint a villám

 Atinak megint tönkrement a tárcája (bár ahogy nézem, nem mai darab volt, 2020-as), és ezúttal annyit könnyített is a helyzetemen, hogy azt kérte, nem is kell előre plusz zsebet varrni, elfér egyben mindene (igazolványok, pénz).

Ezt azonban én nem helyeslem, legyenek csak külön,mert a fémpénzek tönkretennék az igazolványokat.

Legutóbb selejtezett farmeremet szemeltem ki a nemes célra:

Így aztán ha nem is varrtam külön kis zsebet, de szabtam rá! :o)

Készen ilyen kis egyszerű, és az a vicces benne, hogy az előzőn épp fordítva nyíltak a cipzárok, ezt most Atinak megint meg kell szokni. (Nem volt benne szándékosság részemről, a zseben levő cipzárhoz varrtam egyirányba a felsőt.)

Van újabb hét blokkom kiszabva a szövet-takaróhoz, velük...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése