Oldalak

2021. december 9., csütörtök

Új doboznyi lendület

 Újabb adag maradéknak szándékozok a nyakára hágni, ezért egy üres dobozba összegyűjtöttem a többiből kitúrt minden olyan darabot, ami szövet, vagyis nadrág-, szoknya és egyéb ruhák darabjait. Volt hozzá egy egész zacskónyi olyan, amit Zsuzsi már kicsontozott nekem, plusz két darab színeset is találtam egy szatyorban, amiben szövetmintákat kaptunk valahonnan:


 Egyenlőre a 90-es évekbeli borzasztó színű (vagyis öltönynek borzasztó!) lilák, zöldek és barackok kimaradtak. De ha a földszínek kifogynak, még meglátjuk beszállhatnak-e azok is a buliba...

Ugyan a javát majd vonalzóval és gurulóvágóval darabolom fel, de azért készítettem két sablont is, már csak azért is, hogy könnyen eldönthessem egy-egy szövetdarabról, hogy kiadja-e a szükséges foltokat. "Furmányos" módon fogantyúkat is eszkábáltam rájuk:

Íme az első blokk, amit napok óta nem követett újabb, mert nem került rá idő:

De majd csak lesz több is, és megszaporodnak...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése