Oldalak

2020. december 27., vasárnap

Karácsonyra készültek

 A filc mindig jól jön, ha az embernek viszonylag gyorsan kell gyártania valami kis ajándékokat. Nekem erre bevált a karácsonyfa dísz, amivel jól ki lehet egészíteni, személyessé tenni a boltban vett holmikat. Ezúttal a munkatársnőimnek vettem finom illatú karácsonyi gyertyákat, amikhez ezeket a többrétegű szívecskéket varrtam nekik, kis csengettyűvel az aljukon. Egyszerű díszítésük az ellentétes színű cérnával készült varrás.


Aztán persze ezzel a néggyel nem értem be, ki kellett próbálnom még pár szín összeállítást, így készült még egy utólagos trió, akik most aztán várhatnak jövő karácsonyig, hogy valahova fel legyenek használva. :)

 


Zsófinak két maradék, bundás melegítő anyag csíkból szerkesztettem takarót, amihez pont jól jött az a virágmintás vászon, amit jó rég vettem, magamnak, csak, mert tetszett. Megtalálta a helyét, a színei illettek a két kék maradékhoz, és a virágmintával mégis csajossá tettem az összképet. Az összevarrásokat jól rejtik, és díszítik is a mintás pántok, de a rátétes névvel megkínlódtam, az anyag szőrös hátlapja nem volt nagy barátom. Sebaj, Zsófinak nagy barátja lesz, mert puha, és meleg. :)


A virágmintás anyag pedig visszatér kicsit a családi cica képükön is. :) (a cica minta alapja egy Simon's cat matrica)


Talán idén még jut valamire idő, talán már nem kerül alkalom varrni, majd meglátjuk, de előbb-utóbb...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése