Oldalak

2020. július 15., szerda

Nyári színek

Mikor elkészült az összes blokk, hamar leraktam, ahogy jöttek, egy kék mellé egy zöldet, itt-ott beleigazítottam, és már majdnem elégedett is voltam:


Aztán lefényképeztem és valahogy nem tetszett az összkép, hát átrendezgettem kicsit szabályosabbra, előre gondolván arra is, hogy ezt nekem majd valahogy le is kell steppelni, amikor is nem lesz mindegy, hogy minden húsz centin kell-e cérnát cserélnem, vagy sem:


 Aztán ellenőriztem a konyhakertet (micsoda nagyzolás, egy paradicsomágyás van az udvaron), mert elkezdődött, amire tavasz eleje óta készültem:


 A rózsák nem várattak ennyit, hogy szép színeket vegyenek fel, ez a példány például ahogy "öregszik" a virágja, bársonyos bordóba fog átmenni:


 A steppelést kétszer is át kellett gondolnom, mert bár átlós sorokba nagyjából egyszínű kereteket rendeztem, mégis itt-ott be kellett kanyarodnom a csücskökhöz, hogy a másik színre ne menjek át. Ilyen érdekes vonalazás lett a vége:


 Mivel a hátlap anyaga elég jól eltekeredett beavatás után, mindenképp külön szabott pánttal kell majd elszegnem a széleket, de azért felmerült, hogy talán használhatom a kockást:


 De aztán az előlap színei eldöntötték, hogy mégis a sötétebb, csíkos anyag lesz a befutó a szegésnél:



Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése