Oldalak

2019. május 4., szombat

Már megint egy ballagási takaró

Második keresztlányom is elballagott középiskolában, ezúttal kicentizve ugyan, de sikerült elkészülnöm az ajándékkal a ballagás napjára.
Bár hét elején még csak itt tartottam...


 Aztán szerencsére szerda szabadnap volt, így sokat haladtam az összeállítással. Ez a hátulja, és bár eredetileg kifejezetten neonszíneket szántam ide, végül ez a választék is igen látványos képet mutat:



 Az eleje fekete-fehér, amolyan tinédzseres módra (ez már rojtozás és porszivózás utáni kép):


 Itt még a rojtozás előtt, de épp az látszik, amit szerettem volna, hogy a fekete-fehérek közt előkandikáljanak a hátoldal színei:


 Rojtozás után kicsit kevésbé virítanak még ki, de még egy mosás után majd még jobban látszanak:



Néhány könyvjelző (Melike barátnőm kérésére... ez a lány mindig kitalál nekem valamit!) után valószínűleg a fiús babatakaróval...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése