Oldalak

2018. szeptember 29., szombat

Szombat, te drága!

Végre egy jó szabad szombat, hetek óta először! Ráadásul a tetőtéren sincs munka ma, tehát nyugodtan feltakaríthattam és aztán nekiláthattam szendvicselni az első kistakarót.


Mostanra már fel is szedtem, sőt elkezdtem tűzni is, hátha leszek olyan gyors, hogy még a másodikat is le tudom ragasztani, mielőtt létrák foglalják el újra a padlót... A gyors varrást segíti, ha elég sok biztostűt használunk:





Ó, és a másik előlapot, a fiúst még nem is mutattam félkészen. Hát íme ő:


A konyhában készült ma palócleves, krumplis pogácsa, üdítős szelet, de ezek helyett fotó a tegnapi ebédről van csak, ami egy jó kis Quiche Alsacienne volt:


Nagyon ritkán fordul elő, hogy egyszerre kétféle varráson dolgozom, de mivel még dolgozunk a tetőtéren, a héten is voltak napok, amikor nem volt időm délutános műszak előtt feltakarítani és aztán lepakolni, így elindult a takarók mellett egy újabb táska projekt is, amiből egyelőre csak ennyit mutathatok:






Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése