Oldalak

2017. augusztus 28., hétfő

Olyan cuki, hogy belehalooooooooook...

Jött, látott és maradt...
Ő itt Cuki, aki örökbefogadott minket.
Kóbor kutyaként kerülgette a kertet, befogtuk, kerestük a gazdáját, etettük, szerettük, majd végül a kihívott állatorvos megállapította, hogy nincs benne chip. Helyi információkból azt tudtuk meg, hogy kocsiból dobták ki hetekkel azelőtt.
Konzultáltam a legközelebbi állatvédőkkel, az ő tanácsuk az volt, hogy hívjam a gyepmestert... értem én, hogy nincs pénz, de "sintérrel" elvitetni azért nem akartuk. 
Így hát most már a mi kutyánk.


 "Előtte" fényképeket nem készítettem, ez a két vigyori az "utána" képek... Itt épp egy jó erdei-mezei séta után vagyunk.


Hát miatta kevesebb a varrás. :o) No de azért...


Folt. köv.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem is volt egy ilyen mentett kutyám. Nála hálásabb kutyám viszont soha nem volt. Még 10. évvel később is úgy örült amikor hazamentünk, mintha egész nap csak minket várt volna a kapu előtt. Nagyon aranyos kutyi, szeressétek nagyon.

Hegemony77 írta...

Gyönyörű kutya! Jó helyre került! ;)

a Matula ikrek írta...

Igyekszünk! :o)
Amúgy se lehet nem szeretni...

Vera írta...

Látszik hogy milyen hálás...szép kutyus...

a Matula ikrek írta...

Ó, igen, roppant hálás és ragaszkodó.

Megjegyzés küldése