Oldalak

2017. február 12., vasárnap

Egy újabb szolíd telefontok

Családon belüli rendelést kaptam újra egy telefontokra, kitől mástól, mint bátyánktól. Így hát kiválasztottam egy szolíd színű farmert, és géppel hímeztem rá monogramot:






Pinterest-es kép alapján hímeztem a másik oldalra kézzel egy rotit, mert családunk kutyája is ilyen fajta, persze mindenki imádja. Na, ha Zsuzsi nem küld nekem képet már régen a foltvarrott mintáról, magamtól ugyan nem tudtam volna megrajzolni, de így sikerült:





Egy kis extra még hozzá a felnyitáskor felbukkanó vérmedve, részben miatta került az egy záró tépőzár helyett kettő kisebb kétoldalra, hogy ne takarják ki, és még azért is, mert ez egy nagy készülékre való tok, jobb már duplán rögzíteni a szélesebb fedőlapot:


Anyukámnak pedig "balesetileg" megrondálódott egy kis terítője, azt is pótolnom kell, tehát...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése