Oldalak

2016. december 28., szerda

Kutyabarátoknak

Több célt is szolgál, hogy egy kis varrogatásba fogtam így karácsony után. Egyrészt még pótolni akarok egy ajándékot, másrészt nekem is kell még "szatyor" a hátizsákomba, harmadrészt némi készletfogyasztás sem árt.
Ez a bordó alapon kutyamintás vászon régóta várta, hogy jobb sorsra érdemesüljön. Sajnos az erős bordó alapszín és igen kevés egyéb szín, amiket használtak a készítése során, nem tette ideális kombipartnerré egy esetleges foltos munkához. Ezért hát önmagában használtam fel két összecsukható táska varrására:


 A rendelkezésemre álló darab egy hosszú, ám nem párhuzamosan szabott csík volt, így a hagyományos álló téglalap alakot nem tudtam kiszabni, de a 35x43 cm szerintem fekvő helyzetben is megfelelő méret egy hétköznapi bevásárláshoz:


 Apró különbségek vannak csak a két táska közt, mint például a fül szélessége, vagy a belső zseb elhelyezése:


Még egy hasonló sorsú anyagot túrtam már elő, azzal is vannak terveim, no meg egy újabb babatakaró is kiötölve vár a szabás-varrásra. Tehát...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése