Oldalak

2016. július 18., hétfő

Alsószoknya

Egy csodás, horgolt szoknyához készítettem alsószoknyát Csillának. Az anyaga kicsit csillámos, színben szépen harmonizál a fonallal, önmagában is megállná a helyét szoknyaként. Mivel a varrógépem szegőöltésével nem lett elég szép a ferdén szabott darabok széle, így végül félbehajtott szaténszalagba varrtam őket. A szoknya tetejét bevasaltam vetex-szel, annak nem kell nyúlnia, aztán ferdepánttal keskenyen eldolgoztam. Az alját csak egyszerűen, duplán felhajtva szegtem be, az íves alja vonal, és a ferde szabás miatt gyönyörűen hajlott a felhajtás is. Ma próbáljuk, hogy esetleg a hosszán kell-e változtatni, és kitaláljuk, hogy hogy legyen összedolgozva a varrott és a horgolt réteg. Snassznak tartanám a géppel csak összevarrni őket, valami szebb, kézművesebb dolog kell. Talán a varrott szoknya szegélyét körbevarrni pelenkaöltéssel, és abból indulva összekapcsolni a horgolt szoknya felső sorával...
az alsószoknya belül, leendő helyén

az alsószoknya kívül, mutatom a szélességét-hosszát



Folt. köv.

2 megjegyzés:

Kamilla írta...

Hű, hát ez nagyon durván jó lett!!!!!

a Matula ikrek írta...

köszi :)

Megjegyzés küldése