Oldalak

2016. április 25., hétfő

Soha ne mondd, hogy soha!

Illetve jelen esetben még azt se, hogy nem mostanában. Ahogy én fogalmaztam, a fellépőruháink elkészülte után azzal kapcsolatban, hogy mikor varrok legközelebb muszlinból... :)
Sokkal hamarabb, mint gondoltam. Dóri barátnőm ugyanis csodaszép muszlinszárit kapott bangladesi férje édesanyjától, ám míg a szári fő része a magad köré tekerendő nagy-nagy drapéria minden méretre jó, a hozzá viselt rövid blúzocskából saját méretű változat kellett. A régi blúzról lementettük az ujja díszeként szolgáló, a szárival egyforma bordűrt, majd egy egyszerű, testhezálló, derékvonalig érő blúzocskát varrtam, elején-hátán dupla réteg, az ujjain szimpla muszlinból, utóbbira aztán a lehető legszebben felvarrtam a mentett bordűröket is, a kis mérethiány a hónaljba esik, így nem is igen lesz látható.




Próbálok majd Dóritól képet kérni a teljes öltözékről is... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése