Oldalak

2014. október 11., szombat

Fellépőruha

Ahogy ígértem, megmutatom az új fellépőruhánkat, amit kis csoportunk ezútal önellátóan készített el, olyan büszke vagyok rájuk.

Először volt az ötlet, hogy nekünk valami kapucnis felső kell:
No meg egy jó buggyos nadrág, esetleg átkötős:


íme, a nyertes! :)
Aztán összerajzolgattam némi leírást, a hármas számú nadrág ötlet alapján, de belül is összevarrva:



A nadrágok viszonylag hamar, és egyszerűen összejöttek, a hozzá tervezett, kötényszerű övhöz Hajni adományából mindenkinek lett egy egyforma kezdőcsomagja (gyöngyözött szalag, két bőrdarab és rengeteg felvarrható strassz), amit saját szája íze szerint egészíthetett ki. Én az enyémet némi hímzéssel, egy turkált nyaklánc fagyöngyeivel, és szintén turkált fonalakkal, lánccal, és egy narancsszín kövekből álló nyaklánccal tettem teljessé. 

a bal oldaliból került az övre, a jobb szélső részei a fejdíszre, a középsőt meg feltettem a nyakamba


A háta korongokat olcsó fülbevalókból készítettem, ehhez még festegetnem is kellett:

Aztán a felsőnél már variálgattunk, és végül többféle változat is született. 


egyszerű felső...
...amin még javítani kellett...
... vagy alakítani...
... vagy eleve másképp szabni...


Én az egyszerű változattal kezdtem, de az kissé túl zártnak tűnt nyaknál, ezért kipróbáltam rajta a kapucniformára varrós, elöl felvágós ötletemet, ami katasztrofálisan sült el, így az én végleges változatomat egyik csoporttárs egyszerűbb variációja ihlette, varrtam egy kámzsát (széles csövet) és hozzáillesztettem középtájt egy széles pántot, ami körbefut a hátamon keresztben.



A fejdíszt ezúttal lapos, fejhez simulóra terveztük, ami jól illik a kapucnis-kámzsás felsőhöz. Én egy olcsó hajpántból indultam ki...

... amit betekertem bordó fonallal, rávarrtam két sorban fekete pamutcsipkét, és egy szétbontott nyaklánc elemeit, apró, aranyszínű fülesgombokkal.


De végül nem találtam elég laposnak, és félretettem egy későbbi jelmezhez, ide pedig egy bizsusnál vett olcsó övet használtam:
A végeredmény pedig... kiegészítve némi virággal, és sminkkel:
mondjuk, itt még nem aggattam elég karkötőt magamra :)

Hát így, ezzel telt el jó sok idő az utóbbi hetekben. De most vissza a másoknak varráshoz...
Mint például ez a kis karkötő, amit egy új pólóm nyakából kivágott szalagból, és a maradék strasszokból dobtam össze:



Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése