Oldalak

2014. július 18., péntek

Pilla-huss!

Gyorsan készült, gyorsan gazdára talált, és villámgyorsan távozott. Talán így foglalhatnám össze ennek a szoknyának rövidke történetét. :o)
A királylányos anyag utolsó használható kockáit mentettem bele:






Mivel több anyag nem volt, ki kellett egészítenem, és már rég kigondoltam hozzá ezt a zöld-virágos anyagot. A méretet a foltok mennyisége adta, így keresztlányom húgára lett csak jó.





Ami egyáltalán nem baj, mert felpróbálta, jó lett rá, kaptam érte egy puszit, és máris viharsebesen távozott az új szoknyában természetesen, és járművön, épp hogy utána tudtam lőni egy fényképet:





Ezek a mai fiatalok mindig csak rohannak...

Valami munkásabb darabbal...

Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon aranyos lett a kis szoknya!
És nekem nagyon tetszik az az "épp hogy sikerült" kép!!!

Megjegyzés küldése