Oldalak

2014. május 31., szombat

Buborékok

Volt egy édes kis szoknya, amit a turkálóban vettem, a folklóros mintája miatt. Igaziból úgy is jó volt, ahogy volt, de akkor mit kezdjek vele, tehát szépen levágtam a gumis derekát, és kivasalgattam a rengeteg anyagot, ami benne volt. Elég lett volna az ikreknek egy-egy kevésbé bő szoknyácskára, de mást gondoltam. A karácsonyi bő gatyák után kipróbáltam a Pinterest-en most olyan gyakori, gyerekeknek való, buborék-forma rövidnadrágot:

helyes kis szoknya vagy, de a gonosz zseninek beléd kell vágnia


De igen, ez gyerekméret! És milyen pontosan illesztettem az eleje közepén a mintát!
 Három darab gumi, némi fűzködés, és levarrás után:
Itt pedig már buborékosítva
Mivel ebből csak egy jött ki, ez megy a Meskára, az ikrek közelgő születésnapjára pedig újabb anyagok után néztem. Először is, itt van az, amiből Kriszti a lámpabúra szoknyácskákat varrta. Gyorsan kimostam az én részemet, majd türelmemet edzve felteregettem a szárítóra:
van miből dolgozni, nemde?


imádom a színeit, és a mintáját
Ezen kívül találtam még egy anyagot, ami pont passzol, a színe nem kényes, a mintája kis léptékű, és így ránézésre kb. pont két buborékgatyóra való van belőle.
Tehát szabásra fel!

Folt. köv.


4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon aranyos a naci!
Szépek az anyagok!

a Matula ikrek írta...

Köszi :o)

Anita írta...

Klassz a naci,én is nemrég csináltam a lányomnak ilyet! :)

a Matula ikrek írta...

Köszi Anita! Szereti a csajszi, amit varrtál? :o) Mekkora a lányka egyébként?

Megjegyzés küldése