Oldalak

2013. szeptember 22., vasárnap

Majdnem komplett gengszterpalánta

Mármint, hogy elkészültem Ármin mellénykéjével is.

Az elejét a nadrág anyagának maradékából szabtam, a hátát, és a bélését egy  rám maradt, kellemes, bár foszlós, fényes, szürke anyagból.

Egy kicsit belekeveredtem a Burdában található leírásba, aztán rájöttem, hogy valószínűleg ők írták el, mert a bélés oldalát nem kellett volna az elején összevarrni, a későbbi kifordítás miatt. Na mindegy, most már kész van. Övcsatom nem volt a hátához, így maradék félkarikákat használtam hozzá, a gombokat pedig bátran nevezhetjük vintage-nak, egy nagymamás örökölt blézerről valók, bár nem ugyanaz a szín, nekem tetszik (plusz más, hozzávaló gombom sem volt).

Íme:

Szemből:

Hátulról:

Itt pedig a nadrággal együtt:



Sapkát végül nem varrok hozzá, a maradék kockás anyagot inkább egy mintamixes kis szoknyához használom fel. Hamarosan azzal...

Folt.  köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Ez nagyon klassz lett! Ügyes!!! Nagyon!!!

a Matula ikrek írta...

Köszi, Móni! :o)
A következőhöz már beszerzek csatot is, és nem hagyom el a zsebecskéit sem, de ez esetben a nadrágnak van elég zsebe. :o)

Megjegyzés küldése