Oldalak

2013. április 5., péntek

Megint sötét

Az időjárás is, meg a varromány is.
Anyukám kért meg, hogy a fiúk szobájában levő díszpárnákra varrjak új huzatokat. Nem tudom, ez már hányadik garnitúra, mert ezek az elvetemültek fekszenek!!! a díszpárnákon. :o)
Az egyik kész is, és mivel unokaöccs a használója, Assassin's Creed logó került fekete alapra. Ez egy kalandjáték féle, többet én se tudok róla, csak láttam, hogy érdeklődik iránta a fiatalember, hát kerestem a neten valami megvarrhatót. (Pulóvert árulnak is, csak épp horror-áron...)
Meg kell mondjam, a logó tervezésénél nem vették figyelembe a varrhatóságot, mert például az alsó, íves darabnak miért kell ennyire keskenynek lennie??? Mindegy, bevasalt vászondarabokból applikáltam, és egy vászonra steppeltem az egész előlapot, magamhoz képest sűrűn, hogy jobban bírja a gyűrődést:



A hátlap vastag, de nagyon puha szövet (hátha ezt a felét fekszi ki, akkor megmenekül az előlap egy darabig):


A záródás két rövid, fekete cipzár, hogy némi átlapolt gombolás ne tegye lehetetlenné a kényelmes fekvést:


A másik huzaton még csak ötletelek, de majd azzal...



Folt. köv.

2 megjegyzés:

Aledi írta...

Bizony mindig gond, ha nem elég előrelátóak a logógyárosok :) Szuper, és pasis a párna, ez a két rövid zippel való záródás különösen tetszik.

a Matula ikrek írta...

Köszönöm! :o)

Megjegyzés küldése