Oldalak

2012. június 1., péntek

KKMKK

Avagy... kudarctűrő képesség mérő kézi készülék. :o) Pedig tudom, hogy más szögből simán szoknyának látszik:


Zsuzsi hozta nekem kiszabva, két csodás esésű (értsd: nyekliknyaklik) nyári anyagból szabta, azt gondolta, ezt nekem is smafu összedobni.

Maradjunk annyiban, hogy összehoztam, de ennyi idő alatt megvarrtam volna kettő, ha nem három nadrágot.

De ez nem az ötletgazda hibája, hanem a nyeklőnyakló anyagoké (amiket százszor kellett leírnia büntiből, hogy soha többet nem vesz, és nem szab nekem), meg az én figyelmetlenségemé.

Kezdve azzal, hogy első oldalvarrásnál színét visszájával varrtam össze, és persze el is cikkcakkoltam a szélét. Visszabontottam.

Utána az alja helyett a tetejét szegtem be keskenyen...

Aztán már csak a duplaszoknyaságot adó felső... hmm, hogy is nevezzem?... pókhálószerű anyagot kellett kordában tartanom. Első gombostűzésnél nagyon nem stimmeltek az alul és felül kilátszó kék részek, leszedés, nyisszantás, igazítás, másodszor kifordultak a keskeny dupla behajtások, leszedés, centis közbélés csíkok szabása, bevasalás, visszagombostűzés után végre sikerült felvarrni.

A dereka keskeny gumiházzal:


Méretre csomózás után eltűntetett gumival:


Máris a meskán, méret csak cm-ekben: dereka max. 86 cm, hossza: 44 cm.


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Azért klassz lett!

Erika írta...

Ez mennyire tipikus :D
Ha első nem sikerül, akkor egészen biztos, hogy utána még temérdek munka lesz vele ... de megérte a fáradozást :)

Megjegyzés küldése