Oldalak

2012. április 15., vasárnap

Tessék!

Mindenki a szebbnél szebb kajáit, sütijét mutogatja ma a blogvilágban, hát legyen egy kakukktojás is! :o)

Nem tudom hányadik, de biztosan utolsó próbálkozásom a kategóriában:


Na, kitaláljátok, hogy vajon mi ez?

Nem hinném, de kicsit segítek is:

Ez a befőttes üveg két szelet joghurttortát tartalmaz! :o) :o) :o)

Az íze valami mennyei, citromos, node így kell kinézni egy becsületes joghurt tortának, kérdem én, és joggal?!

Nos, nem.

Először arra gondoltam, megkérlek Benneteket, akinek van tuti receptje, ami nem így néz ki a végén, írja meg, de aztán meggondoltam magam, és örökre leszámoltam a joghurttortával, mint műfajjal.

Legközelebb sajttortával fogok próbálkozni. A sajt mégiscsak szilárdabb a joghurtnál... :o)


Folt. köv.

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Egy ismerősömnek van fincsi joghurttorta receptje, igyekszem megszerezni tőle...

Margó írta...

Valószinüleg valami ki maradt belőle,de az íze attól még nagyon fincsi lehet!
Kezdő háziasszonyként,én is alkottam olyan rétest,amit kanállal ettünk a tepsiből!:)De elfogyott! Ne add fel,biztos sikerülni fog!:)
Nézz körül itt:
http://www.nosalty.hu/receptek/kategoria/torta/joghurttorta

Tündérke írta...

Nem mondj le róla, itt egy tuti recept :-)

Gyümölcsös joghurttorta

Hozzávalók:
Kb. 700 g őszibarackos joghurt
3 dl tejszín
3 evőkanál kristálycukor
1 cs Horváth Rozi zselatin
3 szelet natúr gofri apró kockára vágva
kb. 350 g apróra vágott öszibarackbefőtt

150 g joghurtot elkeverünk a zselatinnal, addig melegítjük, amíg a zselatin feloldódik, forralni nem szabad!
A tűzről levéve belekeverjük a többi anyagot.
Tálba öntjük, (ez a mennyiség pont kitölti a Tupperware desszertes gyűrűt), és legalább egy órára hűtőbe tesszük.
Tálaláskor ráfordítjuk egy tálcára, és torta módjára szeletelhetjük.

Készülhet más ízű joghurtból és gyümölcsből is, pl. meggy, ananász, banán. (Mirelit málna vagy eper nem jó, mert túl sok levet enged.)

Juhizs írta...

Életem legnagyobb sikere sütemény téren egy elrontott ananászos torta volt.
Mivel nem gondoltam rá, hogy levet fog ereszteni (nem csepegtettem le eléggé valószínűleg).
Elázott az egész torta, szó szerint csak kanállal lehetett megenni.
De olyan, de olyan sikere volt, hogy harcolni kellett érte, hogy jusson nekem is.
:-)
Tudod, erre mondták anno egy reklámban, hogy "randa, de finom" !

Megjegyzés küldése