Oldalak

2011. február 24., csütörtök

A legyőzött sárkány

Nem kell csodálkozni a címen, mondtam, hogy nem szeretek steppelni... :o)
Szegény kis takaró ezért vált gyönyörű-Írországból zöld sárkánnyá. Bár kapott varrás közben más neveket is: NagyZöld, Zöldszörny, na jó, szerencsére az Átok-ig nem jutott el. :o)
De meg is mutatom, hogy mire fel ez a fújás a steppelésre:






Mert ennyire kitölti a varrógépben a helyet a szépen feltekert oldal is, és kb. három kéz, néhány láb, és egy áll szükséges, hogy arrébb tudjam dömöckölni a Szörnyet...
Valamint mert csak az alábbi képen látható, mondhatni primitív Lefthand75-ös márkájú felső kelmetovábbító áll rendelkezésemre:







Nem, nem a nagymamám keze, csak a hideg árt ezeknek a korai multifunkciós kelmetovábbítóknak...

Na jó, persze, mikor kész lett, én is azt mondtam magamnak, hogy a végeredmény azért megérte:




Hozzáteszem, legszívesebben ki is próbáltam volna, milyen alvás esik alatta! :o)


Legközelebb valami sokkal többszínűbbel...



Folt. köv.

9 megjegyzés:

Unknown írta...

:DDD Nekem 81-es a kelmetovábbítóm, de én sem boldogulok a steppeléssel. :DDD Milyen jó hogy nálatok adott a 3 kéz, sőt négy is! Nekem csak 2 szériás. :)) Ezért nem merek nagy dolgokat tűzni, a kicsivel is megszenvedek! :)
Szuper lett!!!!!!!!

Vica írta...

Tyűűű, nagyon gyönyörű lett. Gratula!!!
Ez alatt én is kipróbálnám az alvást. :-)))

Hegemony77 írta...

Reflexből kijelöltem, majd jobb klikk és keresés a Lefthand75-ös felső kelmetovábbítódra, aztán leesett :))) Nagyon klassz a takaró! Már játszok a gondolattal, hogy én is varrok ilyesmit...

Margó írta...

Huuu...nagyon klassz lett!:o)Megérte a kínlódást!:)
A legutóbbi takarómmal,én is megszenvedtem,de már kiokosítottak,hogy ha negyedelem a takarót,könnyebb dolgom lesz.
Részenként megtűzöm,és a végén összevarrom a részeket kézzel,vagy géppel. Persze ez csak úgy lehetséges ha a takaró mintája megengedi!:o)

Ági írta...

Megérte a kínlódást! A Leftland75 típus helyett azonban már kapható a gépekre felszerelhető felső kelmetovábbító, Marcsi használja - nagy sikerrel és megelégedéssel. A hogyan tuszakoljunk be 12 cm-nyi helyre több mint másfél méternyi takarót érzését ismerem :-( Ilyenkor gondolkodom el azon a kérdésen, hogy egyáltalán épeszű vagyok-e? A helyszín nagymértékű átrendezése azonban néha segít, az asztalt körülbástyázom még székekkel, a vállamon - és tulajdonképp mindenhol - takaró, hogy a súlya ne húzza vissza/ oldalra/ hátra. Így sikerült már 2,5 x 2,5 m-es takarót is megtűzni. No jó és is besokalltam akkor :-(

De ha kész, akkor pedig elégedetten lehet a művet csodálni :-)) Ezt Te is megteheted, mert nagyon szépet alkottál! :-))
Ági

a Matula ikrek írta...

Mindenkinek köszi a dícséreteket!
Dius: sajna a négyrészes kézkészletünk két telephelyen leledzik általában... :o) Így kettővel kellett boldogulnom.
Hegemony: :o) A babáknak egész könnyen varrhatsz ilyeneket, pici méretben - na nem mondom, hogy könnyebb, de - jobban elfér a gép alatt.
Bubsza: köszi a tippet, mi is eszközöltünk már harmadolt-negyedelt takarókat, csak azoknál volt olyan szerencsém, hogy Zsuzsi bevállalta a tűzést, itt meg nem volt annyi idő, hogy elvigye.
Ági: 2,5x2,5?!?!?! Szeretnék akkora takarókat varrni, most már legalább tudom, kit kell megkérni a steppelésre! :o) Én a Bátor Tábornak varrtam anno egy óriási 3,4x3,4-es takarót, na akkor megfogadtam, hogy akkorát soha többet, pedig azon nem kellett igazi steppelés, csak néhány tűzés, mert nem volt bélése.

Márta néni azéris írta...

Az egyszerűségében van a nagyszerűsége. Ezek a szinek pont így vannak elegen. Úgy tűnik, vastagabb egy átlagos könnyű kis takarónál, gondolom azért fértél olyan nehezen vele. De a tizenhatodik már olyan egyszerű lesz.

a Matula ikrek írta...

Köszönöm újra!
Hát valami közepesen vastag flíz, hogy hány grammos, sose jegyzem meg.
Ha még nem lennék túl a tizenhatodikon, most igen kezdenék bizakodni... :o), így viszont egyszerűen beismerem, a steppelés nem az én asztalom. Foltvarró vagyok, nem "quilter".

bemka írta...

Óóóóóóóóóóóóó.......gyönyörű, és szép rajta a munka .
Gratulálok.

Megjegyzés küldése