Oldalak

2011. július 26., kedd

Amikor elrontom

...akkor így néz ki:




Nem is látszik rossznak, nem? Pedig de.

Ezek itt, kimaradtak belőle, pedig a megrendelő érintőképernyős telefonja védelmében kérte a beépítésüket:


Az igazság azért az, hogy nem egyszerűen kifelejtettem őket, csak épp a tépőzár, meg a bújtató felvarrásakor nem tartottam észben, így azokat simán felvarrtam az összes rétegen át, tehát már nem maradt hely a merevítőknek... A baj azonban nem tragikus, mert minden anyagból van még, sőt időm is van rá még, tehát majd nekifutok újra, addig azonban valami egész mással vigasztaltam magam:


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Margó írta...

Én is számtalanszor jártam már igy.
De azt mondják az okosok,hogy a hibáinkból tanulunk.
Tehát no para,láss hozzá újra,az már biztos tuti hogy jó lesz!:)

a Matula ikrek írta...

Nem nagyon kenődtem el, inkább csak bosszantott az elpazarolt idő. De miután kiderült, hogy a fényképezőnek használt telefonra is pont jó, annak meg úgysem volt tokja... :o)
Nekifutok majd, ha lesz kedvem ismét szöszt takarítani a gépből...

Megjegyzés küldése