Oldalak

2024. január 24., szerda

Szorgalmi feladat

 Emlékeztek még, hogy iskolában voltak a házifeladat mellé a szorgalmi feladatok? Ti megcsináltátok? Én csak akkor, ha jobban tetszett, mint a házi... :)

Valami hasonló ez a varrás is.

Amíg még itthon vagyok, csupa kedvemre való dolgot varrogatok. Mióta Zsófi ovis nézegettem már, hogy viszonylag kevés a színes dekoráció az ovijában. Nyilván, ha a számlákra is kevés a pénz, erre már csak az óvónénik szorgalmából telik. Mindegyik csoport ajtajánál van egy-egy szép, fából készült felirat a csoport nevével, de én valami mást találtam ki melléjük. Amit én tudok adni, színt és puhaságot.

 


Először csak a Manó csoportot céloztam meg, de aztán az egyenlőség jegyében elkészült a Napocska, és a bölcsiseknek a Picúr felirat is:

Hogy ne okozzon gondot a felakasztás, a hátuljára kis "zsebeket" varrtam és középen kifúrt léceket tettem be (a lécek megérnének egy külön bejegyzést, de elég annyi róluk, hogy bár én lendületesen belekezdtem, végül profira bíztam a kivitelezést...):

Délután viszem a fogadóórára, kíváncsi vagyok, mit szólnak hozzá az óvónénik...


Folt. köv.



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bűbájosak. Remélem, csillogott a szemük, amikor átvették. Legalább egy ilyen anyukát kívánok minden pedamókusnak. ;) Ritkább vagy a fehér hollónál. Bejus70

a Matula ikrek írta...

Köszönöm! Nagyon kedves vagy! Az óvónéni, akinek átadtam őket felugrott a székéről és megölelgetett. :) A másik csoportból reggel jött ki megköszönni a másik óvónéni. De még ennél is nagyobb öröm volt, hogy reggel hallgattam és láttam a gyerkőcöket, akik nézték, simogatták, beszélgettek róla. <3

Megjegyzés küldése