Oldalak

2023. április 5., szerda

Körbe-körbe, keretezve


 A szövetblokkok varrása közben színes varrnivalókról álmodoztam, így került sor arra, hogy ezt a blokkot (ami maradékokból készült):

 

nem hagyhattam a tarka-barka szatyorban, ahova betettem, hanem kiszedtem és elkezdtem keretezni:

Hozzá még a kis csíkokból készült hosszú csíkot is felszabtam négybe, aztán varrtam a sarkokra gyerektenyérnyi blokkokat is:


Még egy egyszínű keret:

A következő színes kerethez blokkokat varrtam (és ebből a kirakósból is született egy új babatakaró terv, nem meglepő módon):

Felvarrva:

Az utolsó zöld kerethez nem voltak elég hosszú csíkok, de amúgyis úgy terveztem, hogy a színeket belecsempészem kicsit, hogy ne sötétítse le az eredeti terv szerinti világos-virágos tarka képet:

 
A sarkokon még az előzőeknél is kisebb rózsaszín közepű blokkokkal...
Az előlap tehát kész, jöhet a hátlap, steppelés, pántolás.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése