Oldalak

2019. június 3., hétfő

Összecsokizom a könyveket

Könyvjelzőt se varrtam még... hát azt is el kell kezdeni valahol. Körülnéztem a neten, sok szép varrt könyvjelzőt találtam, de a legtöbb azért került ki nálam a képből, mert vastagok. Én rendszerint a buszon olvasok, tehát a könyv be van szuszakolva a táskámba, amitől egy vastag könyvjelző megnyomná a könyvet. A sajátjaimban sem szeretnék olyat látni, hát még, hogy a java olvasnivalóm a családtagok könyveiből kerül ki.
Így hát ez a gumis változat tetszett meg igazán, több méretű könyvre is jó, kis díszítést is elbír, és az a vékony gumi semmilyen papírban nem tesz kárt.
No, azt elfelejtettem mondani, hogy ez a könyvjelző nem is az enyém lesz, hanem Melike barátnőmé, ő kér tőlem ilyen furmányokat.
Öt perces munkával kész is a munkadarab:




Na most ezzel a kinézettel egy gumis akármi is lehetne... de működés közben már megmutatja a hivatását:




Persze lehet még variálni a kis textil folt méretét, hogy díszesebb legyen akár, ez most két kis maradék darab vászonból készült, hisz csak próbadarab.
Belül pedig szerényen megbújik a lap fehérjén:




Most egy másik maradékmentő darabot tervezek, korábban már utaltam is rá itt.


Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése