Oldalak

2011. március 14., hétfő

"Az a fahéj már avas!...

Ez nem fahéj, hanem csili!

Csili a forrócsokoládéba?

Majd meglátja, hogy megdobja!" (Csokoládé)

Körülbelül ez volt a kérdés jelen esetben is, melyik keret legyen, fahéj avagy csili...




Hogy mihez is? Hát két újabb bögrealátéthez.

Készítésük oka (túl azon, hogy jó varrni őket), egy régebbi elmaradás bizonyos kölcsönkenyér-jellegű akcióban. Ha ez kicsit túl homályosan hangzik... az nem a véletlen műve.

Akinek varrtuk, meglepetésként fogja kapni, hacsak rá nem jön a képből, hogy az övé. :o)

A hozzáillő alátét tervezése egyszerű volt, pillanatok alatt volt ötletem, csak sajna áttúrva a készleteimet, újra kellett gondolnom az egészet, mert valahogy nem stimmeltek az anyagok, és a terv.

Az alap "mézeskalácsost" mindenképp használni akartam, de nem nagyon tűrt meg mellékszereplőket maga mellett, csak néhány statisztát.

Így került végül a rátét-csésze-motívum egyszínű nyersfehér alapra, és semmi egyéb fakszni.





Persze az alátétek élete is párosan szép, de teljesen egyformákat nem akartam, ezért a kétféle formájú bögre.

A tűzéssel már nem kellett vacakolni, mert az alap motivumait varrtam körbe, lehetőleg minél többet. Na itt voltam kicsit bajban mégis, mert a célszemély tűzési tudása magasan az enyém felett van, de előre szólok, a tűzést nem ér zsűrizni az értékelésnél! ;o)

Sajnos csak szerdán tudom postázni őket, addig egy másik hasonszőrű projekten dolgozgatok, szóval...




Folt. köv.

3 megjegyzés:

bemka írta...

Milyen kár, hogy nem én vagyok a célszemély :)

Garbaréta írta...

Nagyon szépek az alátétek. Nekem legjobban a csészék tetszenek rajtuk.:)

Ági írta...

Én lettem a célszemély :-)))!!! Nagyon boldogságos napot szereztetek vele! Csoki-foltos kávéscsésze alátét .-) Nagyon köszönjük!!

Ági, Marcsi

Megjegyzés küldése