Oldalak

2016. december 20., kedd

Karácsonyi kesztyűk 3.

Magam sem hittem volna, de sikerült befejeznem még egy pár fogókesztyűt ma. Igaz, itt kicsit egyszerűbb volt a dolgom, nem foltos a színoldal, csak annak néz ki. Ezen a sötétzöld dekorvásznon szórványosan helyezték el a foltvarrás szerű mintákat, csak ügyesen kellett a szabásmintát tologatnom, hogy jól érvényesüljön egy-egy motívum. A leeső részekből szabtam pántot az aljára, és akasztókat. Az ujjvégekhez azért kapott egy megerősítést, farmer vastagságú sárga kockás anyagból:


 A tenyéroldalhoz is ezt a sárga kockást használtam, jobban ideillőnek találtam, mint bármely árnyalatú farmerkéket. Ezen a kesztyűn csak vonalakkal steppeltem:


 A bélése egy régóta árválkodó, citromsárga alapon nagy olajbogyós vászon. Mindig úgy ötlik fel a fejemben, hogy " a csúnya olajbogyós vászon", de most, hogy előszedtem, és jobban megnéztem, egyáltalán nem is csúnya, így tehát konyhai célokra (bélésnek pláne!) tökéletes:


Ma még levezetésképp varrok egy rizsfőző zacskót a holnapi disznóvágásra, aztán holnapután folytatom az ajándékvarrást, vagyis...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése