Oldalak

2016. december 19., hétfő

Karácsonyi kesztyűk 1.

A következő sorozatgyártásom témája a fogókesztyű. Az elsővel lóhalálában el is készültem, hogy tudjam postázni Zsuzsinak, hogy ő meg tudja postázni Gréti keresztlányának még időben. :o)
Hiába, a határidő nagy segítség...
Gréti szeret sütni, köténye már van Zsuzsitól, ezért neki könnyű volt kiötölni a kesztyűt. Mivel sajnos időhiány miatt rózsaszín farmerért már nem volt időm elugrani egy turkálóba, egy világos farmert használtam alapnak és vidám (főként rózsaszín és világoszöld) vásznakkal díszítettem, valamint sütimintás G betűvel tettem személyessé (ebből az anyagból volt az óvodai ágyneműje is):



A bélése a szegéshez és akasztóhoz használt sötétrózsaszín vászon, és tenyéroldalon még az előlapon ékeskedő muffin mintájával oldottam meg a steppelést is (ez a kedvenc részletem rajt, bár imádom a színeit is):


Méretét csak annyiban vettem gyerekméretűre, hogy az eredeti szabásmintámból elhagytam a varrásráhagyásokat. Így még az én kezem éppen belefér, de neki se lesz túl nagy. Aztán meg majd belenő... :o)
Ezeknél a kesztyűknél a legidőigényesebb munka a sok-sok réteg kiszabása, hogy ténylegesen jól bírják majd a hőt. Viszont igazán univerzális ajándék, lányoknak-csajoknak-hölgyeknek-nagymamáknak, bárkinek, aki süt-főz, ideértve természetesen a konyhában jeleskedő férfiakat is. 
Ezen ötlet mentén rám is vár még a napokban néhány pár elkészítése, tehát...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése