Oldalak

2011. május 9., hétfő

Titokban készült

Páromnak készült születésnapi ajándékul, hónapok alatt, dugdosva, titokban ez a kockás, foltos takaró. Kriszti segített kiszámolni, tervezni az én kis ötletem alapján, és persze az alapanyagok többsége is az ő készletéből került ki. Háromszor hármas blokkok, és sima, nagy négyzetek adják ki a mintát. A ferdén futó csíkokat ugyan kicsit megtöri a kétféle piros anyag eltérése, de nekem azért így is tetszik, és, ami a fő, páromnak is. A foltvarrás lényege meg ugye amúgy sem a tökéletesség, hanem a maradékok felhasználása. Vicces volt, ahogy a tervrajzon kódoltam a színeket, és a blokkokat, hiszen nem hagyhattam elöl, folyton el kellett pakolnom. De, mint látszik, nem kavartam el semmit, minden a helyére került. Három darabban hátlapoztam,(nem kaptam a középső kockásból elég nagy darabot, de a sötétebbet nem akartam magában használni, és igazán jól jött ki végül), és steppeltem, aztán keskeny pánttal takarva összevarrtam, végül körbe is pántoltam az egészet. Később talán még letűzöm kicsit sűrűbben, egyelőre csak a blokkok mentén volt rá alkalom. Jó nagy lett, 210x150-es, ez alatt kényelmesen elférünk majd ketten is, jó kis hétvégi szieszták alkalmával.









De most semmi szieszta, vissza a varrógéphez,

Folt. köv.

2 megjegyzés:

Mamis írta...

Nagyon jó lett!

Ági írta...

Nekem kimondottan tetszik, hogy kétféle piros a határoló szín :-)) Mozgalmasabbnak érzem tőle a takarót! A dugdosás azért jól megnehezíthette a munkád, nem lehetett egyszerű dolgod, de szokás szerint csodásat alkottál :-))
Ági

Megjegyzés küldése