Oldalak

2017. július 20., csütörtök

Mentés két képben

Akartam varrni valami gyorsat, aminek nekilátok és el is készül melegében. Hát épp kapóra jött, hogy páromnak szanáltuk a ruháit, és ezt a rövidnadrágot is kirakta, mert úgysem hordja:


 Első gondolatom az volt, hogy a legkisebbünknek varrok belőle halásznacit, mert igen kellemes, szellős anyaga van, de aztán meggondoltam, és a nővérének lett pörgős szoknya némi farmer berakásokkal. Egyszerűen csak kivágtam a nadrág üleprészét és felslicceltem a két oldalvarrást, ezeket a széleket elcikkcakkoltam, és mintegy rátétként varrtam fel a farmer háromszögeket. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy eredetileg szépen be akartam varrni a foltokat, de az elsőnél rá kellett jöjjek, hogy szépen nem tudom, ezért visszabontottam és kívűlről felvarrtam.


Reméljük Esztinek tetszeni fog, Laurának meg majd varrok rövidnacikat, hasonló "kinőtt" darabokból...

Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát ez szuper fantasztikusan jó lett!

a Matula ikrek írta...

Köszi! :o)
A tulajdonosnak is tetszett.

Megjegyzés küldése