Oldalak

2019. október 17., csütörtök

Tobzódjunk!

A holdas babatakaró-előlap el is készült hamar, de szokásomtól eltérően ezt most nem fejezem be, úgyse vár rá senki, hanem elteszem későbbi steppelésre:


 De ez a kivétel csak azért történhet meg nálam, mert a varrása közben inspirált a halloween-es anyagok elhasználásához. Szóval elő is szedtem mindent, ami ebben a témában szóba jöhet:


 Lehet a Halloween-t szeretni, nem szeretni, utálni, ünnepelni vagy éppen nem-ünnepelni, de ezek a színek mindenképp igen mutatósak egy csokorban! Az első kilenc kis blokk is kész, már szabás közben varrtam is, mert itt nincs annyiféle egy-egy színből, hogy le kéne pakolni a variációk kialakítása miatt:


 Konyhafronton rég mutattunk újdonságot (pedig vannak új sütik a palettámon...), ezért ideteszek egy tányérnyi tömény zöldséget is:


 Ez itt kérem reszelt leves, az eredeti ötletet a Gasztroangyalból szedtem, és én úgy készítem, hogy lereszelek zöldséget-sárgarépát, kicsire vágok egy hagymát és mind együtt dinsztelem olajon. Aztán kicsit megszórom liszttel, pirospaprikával és felengedem vízzel. Amikor már egyet forrt, még utána hajítok egy szintén reszelt krumplit is. A levesbetétje pedig vékony, magában sütött csirketöltelék. Őszi szuperkaja! :o)


Jó, azért sütöttem mellé 116 db falatnyi töpörtyűs pogácsát is...


Az újabb kistakaró összes foltja kiszabva és kirakózva vár a földön, szóval...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése