Oldalak

2019. október 6., vasárnap

Rózsalugas és egyéb apró örömök

Elkészültem a kistakaróval, az lett a neve, hogy rózsalugas. Leginkábbis egy angol kert gondosan megtervezett ágyásaira emlékeztet, és a keretek kis ösvényekként futnak át rajta, vagy éppen egy valóságos lugas rácsozatát formázzák.


 Hátlapnak egy sűrűbben mintázott kékvirágos vásznat találtam, a fenti képen látható, hogy a szegélyezést is ezzel oldottam meg, steppelés után 3 cm szélesen vágtam le, és azt hajtottam előre pántnak.


 Új szomszédunk van egy ideje, hatéves kisfia is bejár hozzánk, mint tavaly a kislányok, de ő lelkesen tanul varrni. Az itt látható darabon jelentős részletek a gondosan választott színvariációk, az öltésekkel kialakított X-ek, és a jobbra fent látható, profin kivitelezett "csimpaszkodó":


 Kihangsúlyoznám, hogy soha nem varrt még. Én fogtam az anyagot, és ő öltögetett, most le, most fel, mondta is hozzá... nem húzzuk meg nagyon a cérnát... (az első darabján minden öltéssel összehúzta az anyagot, a végeredmény szinte egy rongylabda lett). Mikor már elég öltés volt, kijelentette, hogy erre kell most varrni egy csimpaszkodót, hogy otthon fel tudja akasztani... :o) Megoldottuk azt is! Ha erre jár, azóta is beszalad, köszönés után szinte az első amit megkérdez általában az, hogy Varrhatok? 
Valamint megint bolt-ajánló, de tényleg, menjetek a Lidl-be anyagnak venni óriás pizsama nadrágokat! Már megint találtam két darabot öt-ötszáz forintért:


Mivel szezonja van, valami halloween-es varrományon töröm a fejem...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése