Oldalak

2019. október 1., kedd

A gyógyítók... :o)

Ez itt Áron "mammája":





Afféle szundikendő, vagy lelkitárs. Mint látható a munkahelyi stressz (óvodakezdés) nagyon megviselte... Szomorú, beteg mamma:




Még az a szerencse, hogy már Áron is tudja, hogy kinek kell szólni, ha varrnivalója akad! :o) Így aztán miután meg-almáztam még egy garnitúra ágyneműt:


Nagyon nehézkes egyeztetés után (már hogy mikor tudom úgy elhozni a beteg mammát, hogy mire megvarrom, ne essen közbe egy alvás, vagy hasonló...) hamar meggyógyítottam, és máris ilyen fitten állhatott újra munkába:


Eközben én (Zsuzsi) rajongottá varázsoltam egy eddig is szeretett kislány farmert - a kiszakadt térdére került egy pillangó folt:


Valamint egy nyaksérült oroszlánt láttam el Félixnek (előtte kép nincs, csak a gyógyult állapotról):

De azért én is varrtam valami újat is, Félix és Korina anyukája a környezettudatosság jegyében családi textil szalvéta készletet is rendelt:
Kb. 30*30 centiméteresek, ahogy az anyag, illetve a cuki, állatos minta adta. Kétrétegűek, vászonból vannak, kettő cukiság a gyerekeknek, és egy hatos készlet a felnőtteknek.

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése