Oldalak

2019. október 5., szombat

A cicák, avagy a szoknyából neszesszer :)

Évekkel ezelőtt, pontosabban, 2015-ben varrtam egy helyes kis cicás neszesszert egy Macskamentő alapítvány licitjére. A kedves hölgy, aki megvette, ronggyá hordta-használta, annyira szerette. Sőt, annyira, hogy megkérdezte, kaphatna egy ugyanilyent pótlásnak? Na persze, az anyag már nem kapható, és annak idején nagyjából az egészet elhasználtam, amit vettem. De eszembe jutott, hogy a maradékaiból varrt, egyik kislány szoknya még nem talált gazdára. Előszedtem, lemértem, mekkora cicás rész van rajta, és mivel elégnek találtam, így bizony nekiálltam, és szétbontottam a szoknyát darabjaira. A cicás szegélycsík szétvágva, majd a másik irányban összetoldva, kis híján ki is adta a szükséges mennyiséget, a szoknyában vele szereplő rózsaszín egyszínűvel kicsit megtoldottam, és máris varrhattam az utánpótlás neszesszert. Ilyen lett:


Pocok minőséget ellenőriz (valójában csak szundikál :D )

Hogy is tudnék ellenállni ilyen kedves megkereséseknek?
Na de, most magamnak kell egy cholit - indiai fazonú felsőt - varrnom a holnapi fellépésemhez...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése