Oldalak

2019. szeptember 2., hétfő

Robbantás és lebegtetés

A házi szavazáson végül ez az elrendezés nyert:


 Én azonban ragaszkodtam ahhoz az elképzelésemhez, hogy nem varrom egy tömbbé az összes blokkomat, hanem széthúzva közékeretezek, egy a háttérhez hasonló anyaggal, hogy a blokkok mintegy lebegjenek majd az összképben. De annyit engedtem, hogy akkor ezt az elrendezést robbantom szét valahogy így:


 Keskeny keretekkel máris elválasztva egymástól vízszintesen a blokkok ( a felső két sor itt épp a varrógép alatt volt) :


 Aztán számolgattam, és szerencsésen ki is szabtam a vízszintes kereteket is. A piros virágos "segédanyagból" az utolsó fecnikből hoztam ki ezeket a csíkocskákat:


 A kék virágosból még van egy nagyobb darabom, de azért ott is inkább a máshoz már nem elég foltokból kockáztam ki a sarok-köveket. Itt már összeállítás közben:


Nemsokára kész is az előlap, majd meglátjuk, hogy kell-e még rá keret, hogy értelmes méret legyen legalább egy babatakaróhoz.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése