Oldalak

2019. szeptember 21., szombat

Áron Máté párnája

Kezdésnek varrtam és tömtem egy nem túl kemény szivacspárnát, aminek már az anginja is javarészt zöld lett, hogyha mosásban van a huzat, akkor is a kedvenc színe legyen...


Közben küldtem Évának képet, hogy válasszon anyagot a huzathoz, bár zöldből csak ennyifélém adott volna ki egy huzatot:





Bár a jobb felső tényleg csak nyomokban zöld, de Áron kedvenc színei a zöld mellett a piros és a narancssárga, no meg a kék, hát gondoltam jó lehet. Ezt a választ kaptam üzenetben:



Ebből is látszik, hogy Éva rokonlélek, és nem áll tőle távol a gondolat, hogy egy párnahuzat lehet kétféle anyagból is. Bár ő csak nem tudott választani, a két anyag használatát én javasoltam. Aztán megkérdeztem, hogy legyen-e a kiskrapek két neve a párna két oldalán, és ez a felvetés is tetszett neki. :o)
Így aztán a párommal választtattam a rátétezéshez némi kockás ingdarabokat és ez lett az egyik oldal:




Ez meg a másik:


Így kényelmesen elfértek a betűk is, és ráfeküdni is van betűmentes hely a kis kobaknak. Remélem, ezzel megoldódik a párnavita apa és fia közt! :o)
Most szétvágok egy függönyt, és aztán megint valami érdekessel...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése