Oldalak

2019. július 27., szombat

A szabásminta az oka!

Megkértem Zsuzsit, hogy adjon nekem gyerekruha szabásmintát 98-as méretben, mert megint van egy ekkora lurkó az ismeretségi körben, és nekik aztán hálás dolog varrni. A nadrágon három hossz volt feljelölve, mit tehettem volna?






Én bizony rátripláztam a varrásra. Először a hosszú nadrág készült el, a sellős ágyneműt már kinéztem magamnak előre. A második, párom nadrágjának szárából készült, rövid, terepmintás, mert milyen menő már? :o) A harmadik közepes hosszban igazi rocker-gatya, mert ha most nincs is, de nemrég még volt a leendő tulajdonosnak Ramones pólója, ahhoz ilyen dukál.
Szemből így néznek ki:


A sellős hátulról, és az oldalzsebesek oldalról:





A piros kockás másik oldalán nem zseb van, hanem mentett címke:





Remélem tetszeni fog anyának és lányának egyaránt (meglepi lesz)! Kerültem a tiltott világos rózsaszínt, a hosszúnak begumiztam az alját, mert amúgy lengősen bő szárú nadrágban még nem láttam az ifjú hölgyet, és igyekeztem belevinni annyi extravaganciát, amennyit csak bele lehet ekkora két tenyérnyi darabokba. Ha már a babatakarója is kalózkoponyás volt a csajszinak... :o)


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése