Oldalak

2019. április 8., hétfő

Jegesmacis táska

Vivi macis táskája annyira megtetszett a kolléganőjének, hogy ő is szeretett volna egyet, csak egy szem jegesmacival, sima szürke alapon.



 Ő egy nagyon magas lány, ezért extra hosszú a táska pántja:


 A macinak piros sál is kellett persze. A tűzéshez annyira jó színű cérnát választottam, hogy a varrásvonalak nem is látszanak. Olyannyira nem, hogy varrás közben sem tudtam követni az előző vonalat az újjal, így a maci köré csak két kört tudtam tűzni, a többi részen függőleges vonalakban steppeltem:


 Igyekeztem a jegesmacihoz illő bélést választani, amire aztán mindkét oldalon varrtam egy-egy osztott zsebet, mert a zsebek minden táskában jól jönnek:


Újabb macis anyag ázik a forró vízben, hogy megint Vivinek legyen új táskája belőle... :o)


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése