Oldalak

2019. március 5., kedd

Ökozacsik

Mi sem maradhattunk ki belőle. Egyrészt, mert szívünkön viseljük a környezet védelmét. Másrészt, mert csinosak. Harmadszor, mert varrással készülnek.
Maris kérdezte nemrég, hogy varrnék-e neki néhányat. Hümmögtem, persze, majd utánanézek, emlékeztem, hogy van még valami tüllöm, a tütüs korszakból... Nos, valójában vagy 6-7 tütüre való, csíkokra vágott készletem van. :D De találtam még valahonnét kapott, különböző méretű necceket, amiket innen maradt vászonnal kiegészítve, mindjárt le is gyártottam egy kisebb szériát. Maris nagyobb, 5-6 zsemlés méretet kért, meg kisebbet, a zöldségnek, gyümölcsnek. Elsőre egy különálló, nagyobb darabot néztem ki, de aztán azt túl nagynak is tartottam. Átléptem egy másik darabra, amiből meg akár négy, egyformát is kinéztem. Ki is szabtam. Meg is varrtam. Na, a franciavarrás miatt, amivel a széleket erősítettem meg, ezek mégis a kisebb méretek lettek, így csak megvarrtam a nagy darabot is. Az meg talán kicsit túl nagy is, de majd teszteljük a kívánság gazdáján.

Így néznek ki csokorban:

A terveim szerint a nagy (42x53) és két kicsi (26x35) mehet Zuziékhoz, a másik két kicsi meg, szokás szerint, az Eszkuláp Állatvédő Egyesület licitjére, a FB-ra. 


Aki szeretné őket, ott lecsaphat rájuk.

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése