Oldalak

2019. január 2., szerda

Tavalyi...

A lakás átalakítás az év utolsó percében továbbgördült végre, harmincadikán előkerült a lépcsőt készítő szakember. Azt ígérte, hogy tavaly meglesz, hát meglett... :o)
Feljöttök velem?





Elindultunk az ablaktól, majd fordulunk a pihenőn...




Természetesen a korlát folytatódik fent is (tökéletes lesz majd takarókat ráteríteni fotózáshoz) :




Egyben pedig így néz ki:




Most még köt a beton a tetejénél, ezért is nem hurcoltuk fel az összes anyagos-dobozomat a padlásra, mert szilveszterkor én szabtam és varrtam, némi készlet szükséges volt hozzá idelent is.
Újabb babatakaróba kezdtem, láthatólag kislánynak készül:




Varrtam, vágtam:




De még itt sem álltam meg vele, csak épp töltődnek a fotóapparát elemei, addig pedig vidáman szabdalom a többi szükséges foltot.


Folt.  köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése