Oldalak

2018. szeptember 13., csütörtök

Vigyázz, a tetőn dolgoznak!

Még nem is meséltem, hogy készül a tetőtérben a varrós szobám...






A kialakításának most járunk azon szakaszában, hogy a fiúk majd' mindennap feljárnak tenni-venni valamit, viszont a hozzátartozó lépcső még nem készült el, így létrák jönnek és mennek a szobában. Ez okból nem tudok szétpakolni a padlón, hogy a kistakaró előlapját folytassam, tehát jobbkor nem is érkezhetett volna egy táska rendelés, amit így is tudok varrni.
Szürke vagy barna alap volt a kérés, de mikor megmutattam az elsőre eszembe jutott dekorvásznat, lelkes elfogadásra talált:




A bal szélen a rátétmintának kért békához választható anyagok vannak, a modellről pedig több fényképet is kaptam. Íme ő:




Megint monitoron rajzoltam át pauszra, miután kétszer is nekifutottam, hogy lerajzoljam, de nem ment.




Aztán temérdek előrajzolás, bevasalás és kivagdosás-kirakózás után elkezdtem az aplikált részeket varrni. Na, ez kellőképpen apró varrásokat eredményezett:




Első békafej, a bélésre kerülő zseblapon:




Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése