Oldalak

2018. június 20., szerda

Párna edzéshez

Fitnessz párnát láttatok-e már? :o)
Én is most varrtam először...
Melike visszatérő párna-rendelő, ezúttal az edzéseihez talált ki nekem varrnivalót. Egyes gyakorlatoknál (pl. planking) kellemesebb, ha a keze, vagy a lába egy vékony párnán lenne, nem a földön, tehát kiötöltük a méreteket és a többit rám bízta.
Egyik oldalon dekorvászonra applikáltam a neve kezdőbetűjét ("tudjam valahonnan, hogy az enyém"), és vastag flízt steppeltem alá a szövött minta vonalain:


Az alsó oldalt farmerből szabtam, hosszanti vonalakkal tűztem hozzá a másik réteg vastag flízt, és a sarkába egy szmájlit kapott:


A füleket én gondoltam hasznos kiegészítőnek, bár ahogy így elnézem, rövidebbek is jók lettek volna... majd kiderül.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése