Oldalak

2018. június 28., csütörtök

Kockulhatok végre!

A párnák és huzatok hete lejárt, végre előszedhettem a kockás foltokat! Először a ducibb foltokat rendezgettem, aztán varrtam össze hármas blokkokká. Persze, ha rosszul rakod le, akkor rosszul is varrod össze (az egyik oldal 1 cm-rel!!! hosszabb), de már ezt a hibát javítottam is.


Ezután jöhet a kirakózás a keskenyebb foltokkal is, lehetőség szerint nem ismételve a hármasok elrendeződését. Itt szerencsére nem áll fent a rosszul összevarrás veszélye! :o)


 És a végére még egy finomság! Bátyánk igen szeret turkálni, újabban nekünk is vásárol, amennyiben jó minőségű, nem kopott vászon ágynemű huzatot talál, mindig telefonál, hogy megvegye-e. Legutóbbi beszerzése ez a hupikék törpikés darab, ami Zsuzsinál alakul majd ruhává, nekem jók lesznek a maradékok is. Főleg, mert már apukánk is tudja, hogy ebből csíkokat kell vágni, és rávarrni gyerekeknek való foltos cuccra... :o)


Varrógép felberreg, és...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése