Oldalak

2018. május 19., szombat

Laura nyári ruhatára 1. rész

Végre eljutottam oda, hogy szigorú szemmel kipurgáltam a ruhás szekrényemet. Amúgy nem kell sajnálkoznom a kikerülő darabok miatt, hiszen Kriszti keresztlányai hálás felvevő közönsége a megunt, kinőtt darabjainknak.
Vannak azonban olyanok is, amiket már nem adnék tovább, mert apró hibásak, itt-ott bolyhosak, vagy, ami nálam a leggyakoribb, izzadásgátló foltosak hónaljban. Ezen eddig semmilyen, általam kipróbált csodaszer nem segített, így hát marad a darabolás. Laura azonban még elég kicsi hozzá, hogy így is kijöjjön neki valami ruhácska az inkriminált darabokból. Több fehér nyári trikó került a kupacba, és néhány blúz is.
A trikókból már télen is egyszerű kis trikókat kapott, most is ugyanazt a szabásmintát használtam. Ezúttal azonban nyáriasabb darabokban gondolkoztam, így díszítés is kellett rájuk.
Az első a szabásnál leesett darabból, és egy, a felvágandó kupacban levő blúz kötőjéből kapott szegélyes zsebecskét és egy kis masnit a nyakára:

A második darab egy egyszerű trikó felsőrész, és egy húzott szoknya találkozása. A szoknya a mell alatt vágott, tiroli stílusú blúzom alsó része:
az én blúzom volt...


... Laura ruhája lesz :)

Harmadiknak egy parasztblúz típusú felsőm hasonló szabásmintával Laura méretére lekicsinyített változata készült el:
felnőtt blúz
kislány blúz
Negyediknek pedig a hímzett plasztronú pólóm avanzsált nyári ruhává:
hevenyészett "előtte" kép a pólómról

kissé rendezettebb "utána" kép a ruhácskáról
 Van még néhány, átalakításra váró darab, azokkal...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése